Jak na podnikatelské neúspěchy?
Soukromý podnikatel, tedy ten skutečný podnikatel, nikoliv dobrodruh nebo naivka, si vždy nejprve promyslí, do čeho se ve svém byznysu pustí. Promyslí si, co by...
Soukromý podnikatel, tedy ten skutečný podnikatel, nikoliv dobrodruh nebo naivka, si vždy nejprve promyslí, do čeho se ve svém byznysu pustí. Promyslí si, co by chtěl a také dokázal nabízet své klientele, zváží, kde na to vezme nezbytné vybavení, suroviny, prostě to, co je potřeba, propočítá si, za kolik nakoupí, kolik peněz vynaloží a za kolik to bude muset prodat, aby se mu to vyplácelo, a pochopitelně si také zkusí zjistit nebo aspoň odhadne, zda to od něj nějací dostatečně početní zákazníci koupí. A teprve poté, když zjistí, že je to skutečně rentabilní, se do toho pustí. Jenže ani ten...