Každý úspěšný internetový obchod potřebuje mít svůj vlastní firemní blog. Zdá se vám to jako nesmysl a zbytečnost? Věřte, že jste na velkém omylu! Přečtěte si tento článek a garantujeme vám, že i vy se minimálně zamyslíte nad tím, že je to opravdu užitečná věc, která by mohla pomoci i vašemu podnikání. Zkrátka, dost zbytečných řeší a jdeme na to!
První věcí, která určitě stojí za zmínění je zvýšení důvěryhodnosti. Co si budeme povídat, lidé mají opravdu rádi, když nakupují od odborníků a jak byste mohli lépe vašim návštěvníkům webu naznačit, že dané problematice rozumíte, nežli když začnete psát odborné články s přidanou hodnotou? Věřte nám, že lidé váš firemní web budou milovat!
Dokonce je i prokázané, že firmy, které mají svůj vlastní firemní blog, mají i víc prodejů a návštěv webů. Zkrátka, lidé hledají danou problematiku a hledají v ní radu. Najdou váš web a hned vidí, že vy jste jim ochotni s danou věcí nejen poradit, ale i schopni jim ji prodat.
No ale jak s takovým firemní blogem začít? Určitě byste měli zmínit frázi: Vítejte na našem blogu. Ačkoliv se to může zdát jako prázdná fráze, věřte, že tomu tak není. Lidé mají rádi, pokud je přivítáte a ukážete jim, že s nimi soucítíte a rozumíte jejich problému.
Mimo to na web můžete přidávat příspěvky jak o tom, jak se vaší firmě daří a jak prosperuje, tak novinky z boru. Velmi vítané jsou i články s tématy jaký je rozdíl mezi jednotlivými výrobky, který z nich je nejlepší, jak se čistí, opravují a podobně. Témat je opravdu nespočet. Pokud máte navíc nějaké lidi, můžete zkusit dělat i nějaké případové studie, průzkumy a mnohé další. S každým tímto článkem poroste jak vaše návštěvnost, důvěryhodnost, tak vaše čisté zisky – a to se už opravdu vyplatí! Zkrátka, dejte na naše rady a běžte do toho!