Na internetu je spousta webů a internetových stránek, které nemají v podstatě žádný zásadní a možná dokonce vůbec žádný smysl své existence. Někdo si je prostě založil z nějakých jen jemu známých pohnutek a bylo to. A pokud takové weby nemají zásadnější význam, je vlastně docela jedno, kolik lidí je navštěvuje a jak si na nich jejich návštěvníci počínají. Protože to tak jako tak nemá žádný zvláštní efekt.
Jenže pokud jde o weby, s pomocí kterých se chtějí někteří lidé živit, to už je jiná. Tady už to musí žít, tady je nezbytná žádoucí odezva ze strany internetové veřejnosti. A tady je tedy určitě nezbytná i vysoká návštěvnost, protože čím více má nějaká internetová nabídka návštěvníků, tím spíše získá z jejich řad i zákazníky, o které jde. Kteří jsou pro jakýkoliv byznys včetně toho internetového nezbytní.
Ale jak si návštěvnost zajistit, když tato nepřijde sama od sebe? Jak vzbudit zájem o web, který sám zájem nevzbuzuje, a to lhostejno z jakého důvodu?
Často se dá odpovědět na tuto otázku jediným možným způsobem. A to tak, že je třeba optimalizace takové internetové prezentace pro internetové vyhledávače. Protože jenom to jsou často nástroje, které mohou pomoci se zviditelněním jakéhokoliv webu. Třeba i v případě, že se jedná o SEO pro WIX, tedy o optimalizaci webů založených právě na této platformě.
Když se web optimalizuje, vlastně se zdokonaluje. A to nejen proto, aby se líbil těm, jež má oslovit, ale i (a dost možná především) internetovým vyhledávačům. Které určují, jaké nabídky z internetu se dostanou lidem na oči, jaké mají aspoň nějakou naději a jakých si nikdo nikdy ani nevšimne.
A tak se optimalizuje, aby se zvýšila návštěvnost a tím i naděje na lepší byznys. A optimalizace existuje nejen pro onu výše zmíněnou platformu, ale i pro platformy jiné. Nabízí se třeba i https://www.seoconsult.cz/seo-pro-shopify. A kdo chce uspět, měl by na takovou pomoc vsadit.